(μήπως φταιν και οι φοιτητές γι' αυτό?)
Καθώς πλησιάζουμε στα Χριστούγεννα, άλλοι φοιτητές ξεκουράζονται από το καθημερινό τρέξιμο στη σχολή τους, άλλοι συνεχίζουν εντατικά το διάβασμα και άλλοι συνεχίζουν τις αδιάκοπες διακοπές της φοιτητικής τους ζωής.. Όπως και να 'χει όμως το θέμα όλοι με το τέλος τον διακοπών έχουν να αντιμετωπίσουν την περιβόητη εξεταστική του χειμερινού εξαμήνου.. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τις μέρες του Δεκέμβρη χάθηκαν σε άλλες σχολές πολλές ώρες μαθημάτων σε άλλες λιγότερες. Παρατηρούμε λοιπόν έναν αναβρασμό και μια αναμπουμπούλα μεταξύ των καθηγητών, οι οποίοι (τουλάχιστον αυτοί που σέβονται αυτό που κάνουν) προσπαθούν με κάθε τρόπο να καλύψουν την ύλη. Οπότε έρχεται η παροιμία "θέλουμε και τη πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο" να χαρακτηρίζει απόλυτα την πλευρά των φοιτητών. Και γιατί δεν γίνεται να συμβαίνει αυτό? Απλά μαθηματικά: Αρχικά ο καθηγητής ζητά παράταση του εξαμήνου @ οι αντιπρόσωποι των φοιτητών στο συμβούλιο (γνωστοί ως "ΔΑΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΉ ΕΝΟΤΗΤΑ") αρνούνται κάτι τέτοιο με το επιχείρημα "εκφράζουμε την ευχή ότι θα καλυφθεί η ύλη" (Ο παππούς μου έλεγε "Ας τον να λέει, φόρο πληρώνει?" & εγώ λέω "εκφράζω την ευχή να μου πέσει 1.000.000 ευρώ στο κεφάλι" γίνεται όμως?) @ ο καθηγητής λοιπόν κάνει αναπληρώσεις μαθημάτων αλλά όταν γίνονται οι ανακοινώσεις αυτών οι φοιτητές πάλι δυσαρεστημένοι είναι καθώς δεν θέλουν να θυσιάσουν ώρες και Σάββατα. @ Οπότε είναι προφανές ότι η ύλη δεν μπορεί να καλυφθεί.. Αλλά το θέμα δεν τελειώνει εδώ αν δεν καλυφθεί η ύλη το πόρισμα θα είναι ότι ο καθηγητής δεν κάνει καλά τη δουλειά του..*****
*****Είναι κοινωνικό πρόβλημα το φαινόμενο αυτό και έχει να κάνει με το "βόλεμα" που κυριαρχεί στον ελληνικό τρόπο ζωής. Μήπως πρέπει ν σταματήσουμε να σκεφτόμαστε έτσι? Και να είμαστε λιγότερο αχάριστοι? Στην τελική γνώση μας προσφέρουν...
1 σχόλια:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ (?) και την Συνδιοίκηση των ΑΕΙ
ΓΣΤ 16/12/2009
- όλοι οι καθηγητές πλην κκ.Γάτσιου ήταν αρνητικοί στην πρόταση για παράταση του εξαμήνου με διάφορες προφάσεις. στο τέλος συμφωνήθηκε να γίνει μια συνεννόηση ανάμεσα στον Γάτσιο και στον Μπαλτά (μικρο II) για να μας προετοιμάσει για αυτά που χάσαμε τώρα, στο επόμενο εξάμηνο
- οι φοιτητικές παρατάξεις γνωστές και ως δασπουδαστική ενότητα (λολ) δεν ρωτήθηκαν καν για το θέμα και απλά αρκέστηκαν μερικοί στο να χαζοφωνάξουν
- οι φοιτητικές παρατάξεις δεν παίζουν κανένα ρόλο στα όργανα συνδιοίκησης του πανεπιστημίου, το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν έχει διοικητική αυτοτέλεια και τελικά το ποσοστό συμμετοχής των παρατάξεων στη λήψη αποφάσεων είναι ΜΗΔΑΜΙΝΌ
- κάποιες από αυτές μάλιστα δεν αντιλαμβάνονται την ύπαρξη τους εκεί μέσα ως αντιπροσωπευτική μιας μάζας φοιτητών θεωρούν δε οτι αν κάποιος φοιτητής θέλει κάτι πρέπει ο ίδιος να παρευρεθεί στα όργανα και να το ζητήσει. Δεν υπάρχει κανείς πιο κατάλληλος να σου λύσει το πρόβλημα από εσένα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με το κατά πόσο εμείς οι ίδιοι αντιλαμβανόμαστε την στάση μας ως ενεργητική απέναντι στον οργανισμό του πανεπιστημίου.
ΥΣ.1 στην συγκεκριμένη ΓΣΤ του οικονομικού συζητήσαμε για την εφαρμογή του της πτυχιακής εξεταστικής και φοιτητικές παρατάξεις ψήφισαν υπέρ και ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι καθηγητές κατά (!) αποτέλεσμα να μην περάσει αυτό το αίτημα άμεσα και δημοκρατικά (?).
ΥΣ.2 στη ΓΣΤ παραβρέθηκε η αυτού μεγαλειότης Γεώργιος Αλογοσκούφης (γνωστός πετυχημένος πρώην υπουργός) ένας από αυτούς που σου προσφέρουν γνώση (πια άραγε???)
ΥΣ.3 ΄΄είναι δίκαιο να εξεγείρεσαι΄΄ με το βόλεμα που επικρατεί στον τρόπο σκέψης των Ελλήνων (?) και μη νεολαίων άλλωστε και κατά τους κλασικούς η αυθόρμητη φύση του ανθρώπου ως παραγωγικό ων δεν είναι η επανάσταση αλλά ο ρεφορμισμός (τρεϊντγιουνιονισμός)! (λολ)
VAMOS!
Δημοσίευση σχολίου