Βιβλίο...

Περνάει ο καιρός γρήγορα όταν είσαι δικοπές και ξεχνιέσαι με τη θάλασσα, τη ζέστη, τις παρέες.. Έτσι και εγώ.. Βρίκα όμως ένα βιβλίο αυτές τις μέρες στη βιβλιοθήκη του μπαμπά μου και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση..

Λοιπόν ο τίτλος είναι "ΕΓΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗ ΒΟΛΕΨΩ" Εξήντα εκθέσεις παιδιών Δημοτικού ανθολογημένες και φροντισμένες από το δάσκαλό τους Μαρτσέλο Ντ' Όρτα.. Από τις εκδόσεις Γνώση - Συγγραφεις του κόσμου..

Ένα δείγμα:

#1# ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ;

Εγώ το ζώο που προτιμάω είναι ο χοίρος!
Ο χοίρος είναι ένα γουρούνι που ζει στο χειροστάσιο, είναι βρώμικο, κυίέταικαι ξανακυλιέται στη λάσπη και στις βρωμιές, γαργαλιέται από μόνο του. Στο χοίρο του αρέσει η κοπριά!
Η οικογένεια του αποτελείται από το αγριογούρουνο που γρυλίζει και τον ιππιππόταμο. Εγώ οπότε κοιτάζω τον ιππιππόταμο γελάω.
Για το γουρούνι ο χειμώνας είναι μια άσχημη εποχή. Το Γενάρη, όταν έχει χοντρύνει αρκετά, χτυπάει η τελευταία ώρα του. Αυτός είναι σα να άκουγε μία φωνή στον αέρα που του λέει: -Θέλουνε να σε σφάξουμε! Θέλουνε να σε σφάξουμε! και τότεκαρφώνει τα πόδια στο χώμα όπως τα γαιδούρια, και προσπαθεί να μην αφήσει να το σφάξουνε. Αλλά ο άνθρωπος έρχεται πάντα, και το σέρνει, το χτυπάει, του στρίβει την ουρά, και στο τέλος το σκοτώνει. Μετά που το έχει σκοτώσει , ούτε και τότε είναι ευχαριστημένος! Το κόβει χίλια κομμάτια, και το κάνει κουκάνικα, ζαμπόν, μπέικον, χοιρομέρι, λίπος, μουρταδέλα, κεφτέδες από αίμα, λαρδί ακόμα και οδοντόβουρτσες.
Γι' αυτό σε μένα το ζώο που προτιμάω είναι αυτός, ο χοίρος, γιατί απ' αυτόν δεν πετά,ε τίποτα.

#2# Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Η πέινα στον κόσμο είναι αρκετή, υπάρχουνε λαοί που πεθαίνουν απότην πείνα. Υπάρχουνε οι μύγες. Οι κορκόδιλοι. Οι αράχνες. Η πείνα. Είναι η Αφρική.
Αλλά ούτε η Ινδία αστειεύεται.
Στην Κίνα αν δεν κάνεις παιδί σε πληρώνουνε.
Η πείνα στον κόσμο είναι ένα σωρό όπως τα σκουλήκια, όπως οι σκουληκαντέρες. Υπάρχουνε λαοί πλουσι΄΄οτατοι, που δεν ξέρουνε ούτε που βρίσκεται το σπίτι της πείνας, αλλά υπάρχει η Ινδία, η Αφρική και τα Μπαζιλικάκα* που ξέρουνε που βρίσκεται το σπίτι της πείνας!
Ο κόσμος είναι αηδία. Η γη είναι αηδία. Το ανθπινο πλάσμα είναι αηδία. Ο κόσμος κάνει όπως ο πλούσιος Επουλόνε και ο Λάζαρος θα ήτανε η Αφρική και λίγο το Περού. Μια φορά το Περού ήτανε πάρα πολύ πλούσιο, τώρα του πονάει η κοιλιά από την πείνα.
Οκόσμος είναι αηδία, εγώ δε φοβάμαι να το πω, γιατί είμαι ο επιμελητής, και μερικά πράγματα μπορώ να τα λέω.
Και αυτή την έκθεση την τελειώνω μ' αυτές τις λέξεις: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΘΗΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΜΠΙΡ!!!

#3# ΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΑΣ

Ο διπλανός μου δεν είναι κανένας, είναι όλοι μακριά, γιατί εγώ επείδι συμπεριφέρομαι πολύ άσχημα, ο δάσκαλος με έβαλε μόνο μου, για να μη μιλάω με το διπλανό μου. Εγώ όμως τους βλέπω τους άλλους, το Τζουστίνο, το Μίμο, τον Πασκουάλε, τη Φλώρα. Ο Τζουστίνο μιλάει περισσότερο από μένα αλλά δε κάθεται μόνος του, θα 'ηθελα να μάθω γιατί; Η φλώρα έχει τις ψείρες στο κεφάλι και καλά κάμει που δεν είναι διπλανή μου. Φλώρα κλαίγε όσο θες που το είπα, αφού είναι η αλήθεια. Ο Μιμούτσο κάνει πάντα κοπάνα την Παρασκευή, εγώ το ξέρω γιατί, αλλά δε μπορώ να το πω, αλλιώς θα πάνε όλοι. Ο Πασκουάλε είναι καλός αλλά δεν έχει φωνή. Ο Αντόνιο όταν έρχεται στο κατατεχητικό φέρνει πάντα κολατσό και ο ντον Πεπίνο τον φωνάζει.
Εγώ τα ξέρω όλα για όλους, αλλά δεν είναι σωστό να κάθομαι μόνος μου.
Copyright @ Marioneta-blog | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger